Fresh air

امروز با کلی انرژی اومدم سره کلاس احساس کردم که یه رده هایی از امید در وجودم زنده شده٬ بعد از کلاس یه سری به کتابخونه زدم و در حال حاضر اینجا هستم یکی از دوستانم یه web siteرو برام فرستاده بود ... 

عکس های دلخراش!!! اون احساس چند لحظه قبل رو ندارم ٬ فکر کردم زمانی باید چیزهایی یاداوری بشن که تو از ماجرا پرت باشی؟! از طرفی آیا ما ایرونی ها از صحنه های دلخراش پرت بودیم؟؟؟  

من یکی دیگه دارم منفجر می شم بهتر نیست به آرامش نسبی خودمون اول فکر کنیم و راهای دور نریم ؟ 

بهتر نیست جایگاه خودمون و ارزیابی کنیم؟  فکر می کنم که ما علاقه ای به حاشیه پردازی داریم برای فرار از واقعیت. 

من یکی نمی تونم بی تفاوت باشم  ... 

نظرات 2 + ارسال نظر
تم اسکای (قالب) چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:08 ب.ظ http://temsky.blogsky.com

سلام
اگه قالب میخوای بیا
اگه قالبی به جزه قالب های بلاگ اسکای داری لینک شو تو نظرات بزار تا به بلاگ اسکای ترجمه کنم
اگه خواستی ۲تا وبلاگ رو لینک کن ممنون
این ام وبلاگ خودم www.vosogh.blogsky.com

نوید شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:37 ق.ظ http://bottles.blogsky.com

حاشیه دخترم،واقعیت چیه؟ فکر کنم این جا بحث مهم تاثیر و تاثره. یکی از ابعاد هر آدمی شرایط اطرافشه.

آره ولی یه چیزهایی هست که تو می تونی تغییر بدی و چیزایی رو نه مثل حالت اول من میگم اول بقل گوشمون و نگاه کنیم و یا این ها هم زمانی موثر هستن که تو رو به این فکر بندازن که شرایطی که توشی چه طور هست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد