مایه زدن

نمی دونم این کلمه از کجا اومده ولی این روزا گهگاهی بهش فکر می کنم ٬با ۳ چیز همش سر و کله میزنم٬ ولی هر کودوم ساز خودشو و میزنه نهایتا به این نتیجه میرسم که خودمو بزنم به نشنیدن٬ اصلا ازم بر نمیاد. ولی اگر کسی میخواد میتونه این طور فکر کنه که به چیزی فکر نمی کنم .

دلم برای سبده خرید مادربزرگم تنگ شده ٬دستم و می گرفت و می رفتیم خرید توی سبدش همه چیز جا داشت ٬این آخریها چرخ دارش و خریده بود.بعضی وقتها فکر می کنم تو وجود همه یه سبد هست که همه چیز و تو اون می ریزن گاهی هم درش و میذارن.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
هادی پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:15 ق.ظ http://manotomamishavim.blogsky.com

سلام دوست عزیز ممنونم که زحمت کشیدی و به ن سر زدی و نظر هم برام گذاشتی. راستش این مطلب که در مورد تعطیلات بود تلنگر عجیبی به من زد . واقعا فکر میکنم وقت اون رسیده باشه که با منطق جلوی تعطیلات ایستاد. متاسفانه ما در ایران چیزی به معنای واقعی تعطیلات نداریم فقط چند روز خودمون رو به دروغ سر گرم میکنیم.
من فکر میکنم مردم هنوز هم همون سبد ها رو نگه داشتن ولی ازشون استفاده نمیکنن
چراش رو نمیدونم ولی فکر میکنم ما ها خودمون رو گم کردیم.
ممنونم

خودمون و گم کردیم؟؟؟؟

نوید شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:32 ب.ظ http://bottles.blogsky.com

دوره ی شما سبد بود؟ دوره ی ما زنبیل بود D:
آره همه ی آدما سبد دارن.

هادی یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:44 ق.ظ http://manotomamishavim.blogsky.com

سلام عزیز خوبی ؟
اول از همه ازت تشکر میکنم که وقت گذاشتی و به من سر زدی.ممنونم. و دیگه بگم هدف من از این پست آخر این بود که کمی به خودمون بیایم.ما ها (مردم) دوست دارن تقی به توقی بخوره و تعطیل بشن. همه دوست دارن از زیر کارا در برن. اگر هم نگیم همه حداقل 60 در صد مردم اینجوری هستن. خودت نگاه کن ببین آخه چرا بچه های مدرسه ای دوست دارن برف که میاد تعطیل بشن و یا به هر بهانه ای از تعطیلی استقبال میکنن و حتی برای تعطیل شدن دعا میکنن و نذر. چون مدرسه برای اونها جذاب نیست اگر جذاب بود . دلشون نمی خواست تعطیل بشن این یه بخشش دست طلایه داران آموزش هستش و یه بخش دیگش دست خودمون . دست معلمها که با توانایی خودشون اگر بخوان میتونن مدرسه و کلاس رو جوری برای بچه ها جذاب کنن که اصلا فکر تعطیلی هم بچه ها رو اذیت کنه. یه نگاه به روابط بچه های خارجی و مدرسه های اونها بنداز میبینی که مدرسه های ایران هیچ جذابیتی در مقابل اونها ندارن. اگر هر کس به سهم خودش کار خودش رو (همهن معلمه مثلا) درست انجام بده نمیگم ایران گلستان میشه ولی از این که هست خیلی بهتر میشه. ما مردم وقتی دلمون برای هم نسوزه هیچ وقت یک دولت دلش برای مردمش نمیسوزه.
شاد باشی.

سلام همسایه ها سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:18 ب.ظ http://rezatehranii.persianblog.ir

سلام.به من هم سر بزن و نظر یادت نره دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد